Tuesday 20 May 2008

Bones! Doncs sí, m'he fet un blog... jaja
nosé pq, poder ho fa l'aburriment ;) xdd
en fi, ara mateix nosé qué posar...:$
[enu que ara marxaré cap a natació i n mu puc currar gaire;)]

però bueno deixarem un troç duna cançó no? :)


sona: maite zaitut (pirritx eta porrotx)

Maite zaitut, maite- maite zaitut;
pila, pila, pila patata tortilla!
Maite zaitut. Maite-maite zaitut,
ilargiraino eta buelta maite zaitut

(T'estimo molt, jo a tu t'estimo molt
Si estàs amb midesapareix tot elque és trist
Un dia gris el pintes de colors
Fins a la lluna i tornart'estimo jo.)




sta guay la cançó aqesta;)
un petò x qui s'hi passi!




·Ahir va ésser un somriure, avui ho porto escrit a dintre.No és fàcil parlar, no és viu tot el que es mou.He fet allò que es fa, robant al cel estrellesi he dit: "dóna´m la mà".No és fàcil seguir una recta, no és igual per tots.





·ANNA

2 comments:

  1. Ankat!!

    Uoooo, tu un blog!!
    Si ara es posarà de moda i tot! :P

    Aquí sí que podré comentar les teves entrades, per fi! :P

    Les primeres entrades són les difícils, perquè no saps què posar. Però a mesura que tothom vagi llegint què hi poses t'anirà agradant anar penjant qualsevol cosa, per xorrada que sigui. Ja veuràs com més endavant sí que sabràs què posar-hi!!!

    I en fi... la cançó...

    Resumint: maite zaitut!!! Ni gehiago! :P
    (trad: jo més ;D )

    Fins demà guapa! (K)

    ReplyDelete
  2. wapa

    ara cada cop la gent es fa mes blogs, pero el fotolog sempre sera el fotolog


    aa i la canço molt bona

    bueno res a dir
    m'en vaig a llegir el llibre d'angles

    fins dema

    t'estimo

    ReplyDelete